leylasinan 5 Ağustos’ta spinal doğum yapacagim korkuyorum biraz. Tecrübeli olanlar bilgilendirir misiniz
Guzel_bebem leylasinan 3.tane sipinal oldum normalde nasıl diş doktoruna gidersin ya dişin uyuşuyor doktor dişi çekiyor his ediyorsun ama acı yok öyle benim 4.olacak yinede insan düşünüyor çünkü nasıl bir işlem olduğunu biliyorsun ama korkulacak bir şey yok
Derya034 leylasinan Merhaba ağustosta benim doğumum var 2 çi İlkide spinaldi 2 ciside benim çok güzel geçti korkulacak hiçbirşey yok bence zaten baygın olmuyodun bebeğini rahatca kucaklıyosun bakıyosun bence güzel birşey
Ceydaaas1 leylasinan 1 hafta önce spinal anestezili sezeryan oldum doğum güzel sonrası ağrılı günde 4 tane ağrı kesici içiyorum doğum sonrası kesinlikle esin ve annen olsun biri yemeği yaparken diğeri bebeği sana verebilsn ağrı çok oluyor tuvakete gitmek bile zor bol bol depend al yanina
leylasinan Guzel_bebem önceki sezeryanım da genel anestezi oldum bana sorular sordular cevaplarken bayılmışım hiç anlamadım bile. Bunda spinal dedi doktor açıkcasi çok korkuyorum endişelerim var
leylasinan Guzel_bebem biraz baş agrisi vardı kahve içince geçti hatta ilk gün gazimi çıkardım akşamına büyük abdesti yaptım. Tabi bol bol kayısı kompostosu içmiştim
Kubraaa9 Bende 5 Ağustos sezeryan olucm bende korkuyorum ilk doğumunda çekiştirmeler çok kötüydü ya sakinleştirici istedim yaptilar bebek çıktıktan sonra ama bunda sedasyon yapacagni söyledi doktor genel istedim kabul etmedi
leylasinan Kubraaa9 Aynı günde oluyoruz ne güzel ya Rabbim saglicakla kucağımıza almayı nasip etsin. 🤲bende panik atak var cekismeyi falan hissetsem herhalde korkudan bayılırım doktorumla konusacagm genel anestezi olmak istiyorum ya
leylasinan Kubraaa9 hayır 3.cü doğum olacak inşallah ama 1 yaşayan oğlum var. 2.ci erken doğum oldu 20 haftalık
Talentedmom leylasinan ben 2.yi olacağım 2 hafta sonra tabi sezeryan sonrası ağrılarınız olacaktır ama spinalde iğne vuruyorlsr anestezi için o da korkulacak bir iğne değil korkmayın sakın
leylasinan Derya034 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah🤲 peki bebegi karninizdan çıkarırken hissettiniz mi ağrı falan oldu mu
Derya034 leylasinan Yok vallahi hiç duymadım bile ben bekliyosum dedim nezamn alcaklardiye almışlar bile ağlayınca gördüm😂Biirde beni hiç ağrım olmadı doğum sonra kendim kalkıp yürüdüm gayet rahat ve güzel geçti inan
leylasinan Ceydaaas1 Rabbim analı babali büyütsün inşallah🤲 çok şükür kız kardeşim geldi şimdiden ilgileniyor benimle doğumdan 1 ay sonra gidecek 🥰
leylasinan Talentedmom ya benim korkum iğne falan değil. Genel anestezi olmak istiyorum . Spinalde kendindesin bebek doğduğu an karnımın kesik olduğunu bilecem o korku bana yeter panik atağım var atlatamayabilirim
Talentedmom leylasinan ben panik atakla spinali oldum o an bebeği görüyorsun aklına gelmiyor bile bebeğine odaklanıyorsun zaten hissiyat yok hiç ben genelden daha çok korkuyorum çok panik olurum vs düşünüyordum ama farklı oldu bebeği canlı görmek sonra yanına koyuyorlar çok farklı bir his hiç aklına bile gelmiyor
leylasinan Derya034 oh ne güzel ya güzel doğum hikayeleri dinlemek lazım ben hep kötülerini okudum kendimi çok korkuttum