Jallajsj bende böyle olmuştum bizimki 23 değerle yattı 25 te kan değişimi oluyordu zaten. Çok yüksek bir değerdi ama 1 günde düştü taburcu olduk . Korkma bugünlerde geçer ben çok üzülmüştüm göğsümden sürekli süt geliyordu durmuyordu üzüntüden . Rabbim daha büyüğünü göstermesin 1 bucuk yaşındayken 1 hafta kaldı yoğun bakımda ölü gibiydi şükretmek lazım. Her halimize