Jallajsj Ben ebe olarak yorum yapmak istedim insanin böyle zamanlarda yerinden çıkacak gibi olur, seni çok iyi anlıyorum ama lütfen kendini bu kadar üzme. Doktorun da söylediği gibi, fototerapi bu yaş grubunda genellikle çok güzel sonuç verir. Bu mavi ışık, bebeğinin vücudundaki sarılığı hızlıca düşürmek için en etkili yöntemlerden biridir ve bebekler bu tedaviye çok güzel yanıt verirler bir gün bile çok şey değiştirir bu süreçte. Bebeğinin yanında olmak, ona dokunmak, dua etmek bile iyi gelir. Unutma, yalnız değilsin ve şu an elinden gelenin en iyisini yapıyorsun. Biraz sabır, biraz zaman Yarın çok daha iyi bir gün olacak inşallah