benimde sat 18 haziran. kese henüz görünmedi rahimde kalınlaşma var hamilesin dedi sadece. karın ve sırt ağrım oluyor ara ara şiddetleniyor progestan verdi doktor . 10 gün sonra kalp atışı için gel dedi. ilk gebeliğimde böyle bir ağrı yaşamamıştım hiç normal mi ki