Ecrin_47 dilarahan bnde 5+4 günlük geçen hafta kese göründü hafayta gel bebeği görelim dedi cuma günü gideceğim inşallah görürüm 🤷🏼♀️☺️
ilknuuur dilarahan bende 5+4 keseyi gördük pazartesi haftaya pazartesi tekrar çağırdı kalp atışı duyarım inşallah belirti olarak göğüs ağrısı yorgunluk ve uyku var sizin nasıl
momdiary06 dilarahan ben 5+1 deyim sadece kasık ağrım var aşırı derecede böyle olan var mı kızlar doktor kanaman yoksa normal dedi ama yine de korkuyorum
dilarahan Kdrmom bende de aynı kese göründü haftaya bugun gidecegim bende inşallah kalp atışlarını duyarız ikimizde . Allah’ım sağlıkla kucagınıza almayı nasip etsin 🤲🏼
dilarahan ilknuuur bende bulantı var kusmuyorum ama bulantım ve koku hassaiyeti çok fazla kasıklarımda agrılar oluyor ara ara
pfa 5 haftalıkta kese oluşmuştu 5+5de gittiğimde yolk kesesi oluşmuştu şimdi haftayı bekliyorum 29 unda kalp atışı için gideceğim sadece ara ara sağ tarafımda belimde anlık anlık ağrı oluyor mide bulantısı bir de
Deletedmom_297 5+1 daha ultrasona girmedim cuma kese görünür inşallah uykum çok geliyor progestan kullanıyorum
kbratdr Deletedmom_297 merhaba progestanı ağızdan mı alıyorsunuz ve düşük tehlikesi için mi verdiler size de
CEKAS Beni birkaç gündür önce bulantı sonra yiyebildim diyelim reflü zorluyor 🥹 pazartesi gününe randevum var kese gözükür de kalp atışını henüz duymayız diye tahmin ediyorum. Vee 22 gibi uyuyup, her gece tuvalete kalkıyorum 🥲 tuvalete ayrı mesai harcıyorum 😅
Zhrcyl Kızlar ben 5+0 sıfır ama kese görünmedi bugün bebek yatağını oluşturmuş ama diyor karından bakıldığı normal dedi daha küçük olduğu için ama beta hcg 5 bin küsür
Fuunndaaa Bende4+6 da keseyi gördüm bugün, doktor vajinal bakarsak haftaya kalp atışını duyarız, karından bakmak istersen 20 gün daha beklemen gerekir dedi, bende vajinal muayeneye sıcak bakmıyorum bu aşamada mecburen bekleyeceğim 20 gün daha
yaseminerten Fuunndaaa bende 4+4 de keseyi gördüm bugün 6+1 doktor kalp atışı oluşmuş ama bebek çok küçük dinlemeyelim dedi ses frekansları rahatsız eder dedi tamam dedim
dilarahan momdiary06 2 gece boyu benim de çok agrım olmuştu geçti çok şükür . Ara ara agrılarım oluyor ama devamlı değil. Yerleşirken normal oldugunu söylüyorlar
oslms dilarahan benimde öyle 5+4 de kese göründü Sat 13 haziran Haftada kalp atışı için gitmeyi düşünüyorum vakit geçmiyor ❤️🥹