Rbsnmz tavsiyeniz için çok teşekkür ederim ancak keyfi olsa inanın 40+0 a kadar beklemezdim bu sıcakta 37-38 gibi alın derdim 😊😊 devlet hastanesine gidiyorum zaten doktorum bebeğin normal doğma ihtimali olmadığını suni sancı bile verse doğal yoldan gelemeyeceğini mecburi sezeryana döneceğini söyledi benimde bir seçeneğim kalmadı hamileliğim boyunca spor yaptım normal doğurmak için ama Allah alnımıza ne yazdıysa o oluyor benim nasibim böyleymiş