anneoluyorumm13 Kızlar pazar günü sezeryan olacağım 40+0da bebek kanala inmedi açılma yok 4 kilo üstünde olduğu için doktor normal doğum olmaz dedi pazar günü sezeryan dedi çok korkuyorum ilk doğumum olucak daha önce sezeryan olanlar bana vermek istediğiniz bir tavsiye taktik var mı birde bu korkumu nasıl yeneceğim 🤦♀️
Edosum anneoluyorumm13 hiç korkma korkulacak hiç birşey yok sana anlatılanlara kulak bile asma o kadar rahat ki çocuğun çıktığını bile anlamıyorsun tek sorun ilk ayağı kalkış oda aman aman bir kötü değil ilk dik duruş çok önemli sonrası normal yürüdükçe sisinde gidiyor agrinda Allah’ın izni ile haftaya da ikinci sezeryanimi olucam sezeryan o kadar kotu olsa insanlar 3 4 5 . Çocukları yapmazlar 😁😁😁 geçen gün hastanede kadın 5. Sezeryanini olacakmış düşün 🤭🤭🤭
lizge_2 anneoluyorumm13 Normalde 38 haftada sezeryan yapıyorlar ama sanırım sizin bebeğinizi kilosu fazla diye Sağlıcakla gelsin hiç korkmayın bakın ben 3 tane sezeryan oldum 4. Sezeryan olacak🥹
vanilya_kokusu anneoluyorumm13 hiç korkma canım benim gibi biri sürekli panik yapan birine bişey olmadiyds.sana olmaz hiç korma benim sezeryanim bir saat içinde bitti ağrı sonrada biraz olur ama oda yürüdükten sonra geçiyor yavaş yavaş yani korkulacak bişey yok bol bol dua et ne güzel sonunda bebegin kavuşacaksin bende şuan ikincie hamileyim ama pek korkmuyorum bu sefer
cileklitursu anneoluyorumm13 gerçekten korkulacak hiçbir şey yok bana yok sonda takilirken acıyor yok uyustururken acıyor vs dediler alakası yoktu iğneyi hissetmiyorsun bile sonda da aynı şekilde acıtmıyor sadece rahat ol dediklerini yap ameliyat hanede seninle konuşuyorlar sohbet ediyorlar şöyle olacak böyle olacak ağrın olursa söyle vs onlar konuşana kadar bebeğin çıkmış oluyor 🫣yanında Türk kahvesi ve filtre kahve almayı unutma emzirirken başını öne eğme boynun başını ağrımasın bol bol su ve yürüyüş yap sağlıcakla kucağına al inşallah bebişini 🫶
EdDaa12 Korkunu yenmenin tek yolu bebeğini dusunmek sanırım ona kavuşacağınızi düşünün ilk çocuğumu sezeryanla dünyaya getirdim sezeryan gerçekten çok kötü anlatiliyor banada öyle anlatıldı ama öyle olmasida su yönden iyi olmuş çıkınca bu muymus bu kadarmiymis falan dedim yani kötü diyenlere aldırmayın herkesin doğumu kendine özeldir umarım şahane geçti diyebileceğiniz bir doğumunuz olur sizinde şuan ikinciye 5 haftalık hamileyim kötü olsa ikinciyi düşünmezdim degilmi? 🤗❤️
vanilya_kokusu EdDaa12 bende şuan 5 haftalık hamileyim ikinciye benimde sezeryandu ilki okadar şey anlattılar ki bana korktuğum kadar hiç yokmuş
anneoluyorumm13 EdDaa12 Allah razı olsun ne kadar güzel yazmışsınız inşallah benim de çok güzel bir doğum hikayem olur ❤️❤️ Allah sizin bebeklerinizide size bağışlasın inşallah❤️
anneoluyorumm13 Edosum bir sürü video izledim kızlar hep 2. 3. Günü iyi gibiler acaba kaç gün yatarım ki ameliyat acısı kaç gün sürüyor acaba ☺️
anneoluyorumm13 lizge_2 devlet hastanesine gidiyorum doktor normal doğum diye çok zorladı ama sıfır açıklık suni bile versem hayatta normal doğmaz dedi bu arada ben 37den beri beni sezeryan yapın diye bir yalvarmadığım kaldı en son bugün ikna oldu ama şimdide benim korkum başladı herkes 7kat kesiliceksin deyip duruyor panik oldum
anneoluyorumm13 vanilya_kokusu ay bende çok paniğim özellikle cumartesi stresimi yönetmek için ne yapmalıyım sizce ☺️☺️☺️
anneoluyorumm13 cileklitursu ay bana da kötü anlatıyorlar yok işte Epidural acıtıyor yok yedi kat kesileceksin beni iyice panik ettiler kendimi kurban bayramına hazırlanan koyun gibi hissediyorum 😂😂🤦♀️ çok teşekkür ederim tavsiyeniz moraliniz için Allah razı olsun
ikibaloglanannesi Spinal olacaksınız eğer ameliyatta başınızı çok oynatmamaya çalışın ki baş ağrısı olmasın İlk yürümeden sonra bol bol yürüyün ki çabuk ayaklanın Yanınizda komposto,Nescafe götürün Bol su icmeyi de ihmal etmeyin sonrasında. Su=Süt demek💖
anneoluyorumm13 ikibaloglanannesi keytıl koysam çantaya müsaade ediyorlar mı acaba devlet hastanesinde doğum yapıcam ❤️ çok teşekkür ederim tavsiyeniz için ❤️🥰
Zehradgdrn anneoluyorumm13 korkulacak bir yanı yok çok şükür rahattım sadece tavsiye olarak varis çorabı almanı öneririm ikinci doğumumda kesinlikle ben kullanacağım araştır istersen doktorum önerdi
lizge_2 anneoluyorumm13 Kimseyi takma canım Korkulacak bir şey yok acısız sezeryan olup bebeğinizi kucağınıza alacaksınız Sağlıcakla 🙏🏻❤
vanilya_kokusu anneoluyorumm13 ben amelyat sırasında gözümü kapatıp bebeğimle yapacağım şeyleri düşündüm içimden sayiyordum sürekli dua ediyordum Ayetel Kürsi okuyordum bitecek diyordum sürekli öyle böyle bitti🥹
betic anneoluyorumm13 tammm adamını buldun bak tam olarak aynı seyi yasadım ilk dogumumdu 40+0 bebek normal gelmedi kilosunda arttıgı icin sezeryan oldum hic gerilme canım ben korktum ama em kötüsü uyusturulma kısmı ve ilk ayaga kalkma kısmı istedigin her seyi sorabilirsin acıkcası ilk 4-5 gün korkunc acılıydı yürüyemedim ama su an 12.gündeyim toparlıyo ya sana yardım eden biri olursa ve sık sık yürümeye kendini zorlarsan ayaklanıyosun allahım sifayla kolaylıkla kucagına almayı nasip etsin sana🙏
anneoluyorumm13 betic annem görümcem kayınvalidem hepsi gelicek canım çok teşekkür ederim bol yürüyüş yapacağım❤️
cileklitursu anneoluyorumm13 valla gerçekten öyle kimseyi dinleme doğuma kadar ben ebelere yalvardım sezeryana alsınlar beni diye sen düşün
ikibaloglanannesi anneoluyorumm13 Ben iki kere devlette oldum kettle koydum. İzin veriyorlar. Ve kesinlikle koyun odada işinize en çok o yarayacak🌸
petronix anneoluyorumm13 Sezaryanı çok kötü anlattılar banada sakın olma bilemem ne diye ama mecbur sezeryan oldum. İyiki de olmuşum korkulacak gibi değildi sezeryan anım mükemmel geçti hemşirelerle konuşarak hemde. Sadece ilk yürüyüş zor ama ilk yürüyüşden sonra kendin uzanmak istemiyorsun çünkü kendin bile yürüdükçe daha iyi olduğunu iyleştiğini anlıyorsun☺️ zaten ağrı kesici de yapıyorlar korkma hiç bebeğine odaklan o ilk an herşeye değer emin ol🌸şuan ikinci kızıma 33 haftalık hamileyim. Riskli gebeliğim ama sezeryandan korkmuyorum biran önce doğurup bebeğimi kucağıma almak istiyorum benim gibi acı eşiği çok düşük olan bir insan bile korkmuyorsa kimse korkmasın😁 herşey geçiyor eve geldiğim günün 5. Günü sanki ameliyat olmamış gibiydim her işimi görüyordum 5 gün 10 gün çok değil göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor helede yanında yardım edecek biri varsa keyfine olmaz diyecek. İnşallah sağlıkla kucağına alırsın bebeğini ve burda pozitif hikayeni yazarsın🙏
anneoluyorumm13 petronix ya o kadar içimi rahatlattınız ki Allah sizden razı olsun iyimi başlık açmışım sizlerin mesajlarını okudukça motivasyonum arttı ❤️❤️🥰 teşekkür ederim
Zehradgdrn anneoluyorumm13 Bacak damarlarında pıhtı atması olabiliyormuş benim bacaklarım çok ödem tutmuştu ilk doğumumda bilmiyordum takılan serumlar ödem yapmıştı çünkü sonda dolmuyordu 3 gün içinde şükür geçti ödem dışında şükür çok kolay geçmişti kork diye değil bilgi için yazdım herkesin bedeni farklı 🥰 ayrıca çoğu özel hastanelerde giydiriyorlarmış varis çorabını bide yoğurtlu çorba ye demişlerdi bol nescafe ve su iç dediler bebeğini hep emzir 2 saatte bir diyorlar bekleme hiç ne kadar emerse o kadar sütün artıyor