peroksizom Admsarzu her ay umutla bekleyip hüzünle yüzleştiğim için bu ay çok umutlanmayım dedim, o yüzden belki yarın sağlık ocağına giderim veya tıp merkezine giderim
peroksizom Canlar ben bugün kan verdim 1441 çıktı beta sonucum Uygulama da 4+4 görünüyorum Yarın sonuç göstermek için gel dedi doktor Bakalım hayırlısı olsun inşallah size de haber vermek istedim💚
hiraam peroksizom benimki yalancı pozitif verdi benimde baya pozitif di iki gün adetim geçti sonra hasta oldum hayırlı olsun canm