Beyzanrcnp benim ilk gebeliğimde sizin gibi öyleydi lekelenmeyle geçti hep ama bu sefer böyle ciddi yani fazla bir kanama oldu ve maalesef yanıma yardıma gelecek kimse yok bir çocuğumda var bir şekilde eşimle halletmeye çalışıyoruz 😞 süpriz bir gebelik oldu nasip artık