gozdenefes H_M_ ben pembe değilde kahverengi lekelenme görmüştüm doktora gittim Progestan verdi ama mutlaka doktora görün ihmal etme
hilalll124_ Sumbul01 adetim 5gun geçti gittim kan verdim değer çıktı ertesi gün doktora gittim 6 haftalıkti doktora dedi ikiz olması yüzde yüz iki hafta sonra gel dedi geri
Sumbul01 hilalll124_ bende tüp bebek yaptırdım cnm 10 gün sonra 899 çıktı beta ortalama 1 ay sonra 197 binlerde felan dı Bende ikiz gebeyim Rabbim sağ sağlim kazasız belasız kucağımıza almayı nasip etsin
Tuanakaran H_M_ farklı yerde verilen kan laboratuvar farkından farklı çıkıyo bizzat yaşadım aynı yerde kan verin iki katına artıp artmadığını takıp etmek için
hilalll124_ Sumbul01 kaçıncı haftada ikiz olduğunu ogrendiniz 6 haftada tekti bnm sonrada ikiz olurmu
Sumbul01 hilalll124_ valla cnm onu Allah bilir kısmetinde varsa olur Ben zaten tüp bebek yaptırırken ikiz koydurdum cnm