H_M_ gozdenefes Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin darısı benim artışını görmeme 🤲🏻ve inşallah kalp atışını duyarım 2 defa kürtaj oldum dua edin bana ❤️
H-a-t-i-c-e H_M_ bende 86 ile öğrendim çok erken öğrenilebiliyor Allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 2 günde 1 kan vermeye devam et doktor zaten söyler ama kese ve kalp atımına kadar yoğun bir doktor kontrolü devam ediyor
gozdenefes H_M_ bende 1 kez kürtaj olmuştum üzülme stres yapma inşallah yükselir sende sağlıklı gebelik geçirip kucağına alabilirsin 🫶🏻💖
adatuna H_M_ umarım öyledir sadece düşmüş olmasından kaynaklı 2 gün arayla verin artıyor mı bakın düşmemesi gerekir
tarhanfur Merhaba bende çok yeni bir anne adayıyım beta hcg değerim 130.6 çıktı normalde 4 haftalık gebe sayılıyorum ama uygulama 3 hafta diyor sizde de böyle oldu mu arkadaşlar
Maviice tarhanfur ben evde test yaptım pozitif çıktı ertesi gün kan verdim 103 çıktı 2 gün sonra başka yerde kan verdim 157 çıktı yarın tekrar vereceğim dua edin bana da 🙏🏻🥰
tarhanfur Maviice Allahım hepimizin bebişlerine sağlık sıhhat versin sonrada kucaklarımıza versin aminnnn🥰
gozdenefes H_M_ ben pembe değilde kahverengi lekelenme görmüştüm doktora gittim Progestan verdi ama mutlaka doktora görün ihmal etme