Ayseerd Fuunndaaa ne zamandır 3 doz şeklinde kullanıyorsunuz acaba genelde 2 doz veriliyor banada 3 doz verdi
Fuunndaaa Ayseerd ben tüp bebek tedavisi ile hamile kaldığım için süreç başından beri bu şekilde kullanıyorum
mmedinestlms asil15 mg kaç sizin 100 lük olan ağız 200 mg olan fitil olarak veriliyormuş ona göre kullanırsınız
mmedinestlms Fuunndaaa sabah akşam iğne değil de benim günde bir tane iğne şimdi 2 doza düşürüldü progestan fitil olarak ağızdan olunca benim de 3 dozdu
Nimoss mmedinestlms ilacın üzerinde ağız yoluyla ya da hazneyi derine koyun diyor yani bu ilacın fitil formu yok aynı ilaç hem ağızdan hem de vajinal kullanılıyor doğru mu anladım.
pfa Nimoss Evet doğru benimde hafif kanamam oldu bende fitil olarak kullanıyorum şükür bir sıkıntı yok Salı kontrole gideceğim
mmedinestlms Nimoss aynen öyle ama ilk gittiğim özel hastanedeki doktor 100 mg olanı ağızdan 200 mg olunca fitil olarak kullandırıyoruz demişti bugün ki gittiğim de ağzıdan olan çok bi etkisini göstermiyor fitil olarak kullanırsan daha çok etkisini görürsün dedi
Nimoss pfa sabah akşam mı kullanıyorsunuz. Ben ağızdan aldığım için sabah akşam tok diyor vajinal yolla alınca değişiklik oluyor mu.
Nimoss mmedinestlms benim kullandığım da 200 mg ben de fitile dönerim yarın. Diğer türlü sersemlik uyku hali baş dönmesi falan yapıyor.
pfa mmedinestlms Aynen doğru fitil olarak kullanmak daha iyiymiş bana da doktor şey demişti elinde 100 mg varsa bir tane daha 100 mg al ki ikisini bir kullanırsın 200 mg aşağısını kullanma dedi
AysuPolat mmedinestlms doktorum bana dediki 4 taneden fazla içme mideni çok rasız eder fitl gibi alttan koy dedi
mmedinestlms asil15 kendinizi daha iyi kendiniz bilirsiniz herkeste yan etkileri olacak diye bir şey yok ama çoğu kişi de oluyor daha hızlı etki etmesini istiyorsak Eğer fitil olarak daha iyi bence
asil15 mmedinestlms teşekkür ederim verdiğiniz bilgi için fitil olarak kullandım aslında kanama yok ama bir kaç defa lekelenme olduğu için kullanmak istedim
Deletedmom_297 Ben yan etkilerini yaşamadım allaha şükür fitil olarak kullanımca lekelenmem oldu bende oral kullanıyorum bir sıkıntım olmadı
Fuunndaaa Ayseerd yok yapmadı enfeksiyon olma ihtimali var mı sizde bi ongn için test verin isterseniz genelde enfeksiyon da yanma oluyor
estro asil15 evet ağızdan alındığında yan etkilerini direk görüyorsun en uygun kullanım şekli fitil olarak
asil15 estro teşekkür ederim dün akşam ağızdan aldım bu sabah fitil olarak kullandım böyle devam edicem
Aaaa9698 Merhaba bende diyil olarak kullanıyorum 2 tane kullananlar 2 tane fitili peş peşe vajinadan alıyorsunuz