mmedinestlms Canım şimdi ben ebeyim sana anlatayim, 23+4’te başlayan kanama seni çok korkutmuş belli, ama iyi ki hemen hastaneye gitmişsin. Eşin aşağıda olabilir evet, bu bazen kanamaya yol açabiliyor eee . Progestan işe yaramış gibi duruyor, kanamayı durdurması güzel bir işaret. Ama sende kan pıhtılaşma problemi varsa, bu ilacı kullanmadan önce mutlaka doktorunla riskleri açık açık konuşman lazım. Herkese aynı şekilde önerilmez çünkü Bebeğin hareketlerinde azalma hissediyorsan da bu ihmal edilecek bir şey değil. İçine sinmiyorsa bir perinatoloji ya da riskli gebelik polikliniğine git, ultrasonla detaylı baksınlar, gerekirse NST yapsınlar. İçini rahatlatmadan bu şekilde devam etme, çünkü bu dönemde hem fiziksel hem ruhsal rahatlık çok önemli