Busranur_mnts Mavilim123 yaa olsun bakalım bu test de yanıltmaz gibi net çıkmış inşallah vardır salı günü kan alır doktor
Mavilim123 Busranur_mnts bugün gittim usg de baktı keseyi erken haftada göremem dedi rahim duvarı 10 mm kalınlaşmış dedi kan verdm bekliyorum
Byzz61 Mavilim123 bende böyleyim. Ama 1 yıldır çocuk hiç olmadı iki kere çatlatma oldum turmadı yarın hsg çekileceğim. Sizin ekstra yaptığınız bir şey var mı