Mavilim123 Düzensiz adet oluyom 8 aya kadar olmadığım oluyo sabah ilk idrrala test yaptım 5 dakıka içinde cizgi çıktı
Byzz61 Mavilim123 bende böyleyim. Ama 1 yıldır çocuk hiç olmadı iki kere çatlatma oldum turmadı yarın hsg çekileceğim. Sizin ekstra yaptığınız bir şey var mı
Ftmnur11 Mavilim123 teste göre pozitif.insallah gerçekten pozitiftir.testlerede güven kalmadi çünkü .bı kan verseydin emin olurdun iyice
Mavilim123 Ftmnur11 farklı markada aldım yarın sabah ilk idrarla yaparım erken gebelik testi aldım bu sefer
mavi123_ Mavilim123 ilk idrara gerek yok canım. Varsa zaten gün içinde herhangi bir saatte bile yaparsanız çıkar
Mavilim123 gebelk erken gebelik yaptım az önce negatif çıktı randevum var 2 hafta sonraya o zaman bakarım
mavi123_ Mavilim123 bi kaç gün bekleyin adet olmazsanız direk Dr gidip ve lan tahlili verin. Geç döllenmede olabilir
Mavilim123 10 gün önce kan vermiştim negatif bugun öğle vakti bu iki testi peş peşe yaptım böyle çıktı
Busranur_mnts Mavilim123 testlerin markası ne canım en iyi test predictor early diğerlerine göre pahalı ama kesin sonuç diyorlar ben awox ve prodoctor kullandım varsa var yoksa yok çıkardılar tekrar bi kan ver istersen en garantisi kan
Mavilim123 Busranur_mnts bu ikisinin markası labmen daha oncede kullanmıştm gebelik yoksa çıkarmıo salı günü kadın doguma randevum var prodoctor aldım onuda yarın sabah yapayım dıyorum
Busranur_mnts Mavilim123 dene bakalım inşallah onda da çıkar randevu alman iyi olmuş bende pcostum klomen kullandım ilki düşük oldu 3. De yine gebe kaldım Allah sağlıkla kolaylıkla nasip etsin 🥰🥰 test yaparsan etiketle