sulenurbilgin benimde ilk hamileliğimde oğlum 2 hafta önden gidiyordu doktorum 36. Haftalarda gelirse durdurmayız doğumu dedi 34. Haftadan sonra doğumu başlatıcak egzersizlere başlatmıştı ama gelmeyince 38+3de mecburi sezaryen oldum 4.250kg doğdu. Hastaneye götürdüğüm yenidoğan kıyafetler küçük gelmişti eşim eve gidip daha büyük kıyafetleri getirmek zorunda kalmıştı 😊