Anneoluyorumhello 36+5’te 3230 gram gayet güzel bir kilo, maşallah diyeyim önce. Doktorun “her şey güzel” dediyse ve gelişimi önden yazıldıysa bu da çok iyi. Boyunun uzun olması genetik bir durum olabilir zaten. Bebek baş aşağı dönmüş ama henüz kanala inmemiş diyorsun, bu da normal, her bebek aynı hızda yerleşmez. Hele bu senin 2. gebeliğinse, bebekler genelde ilk gebeliğe göre biraz daha geç kanala girer. 40. haftayı bulman çok mümkün, sancılar ya da başka bir durum başlamazsa doktorunla birlikte beklenebilir. Şu anda her şey yolunda gözüküyor, içini ferah tut