Irmakdkm Şuan sebepsizce ağlarak okudum eşim geldi noldu diyo benim gibi oluyolarmış dedim adamda şaşırıyo gülmeye başladık sonrada😂😂😂 bu ruh halleri nolcak bilmiyorum nefes daralması kalp çarpması ve ateş basması çok fena 😒
Gizzy @uzunnese Evet tetikleyebilir. Ben hamilelikten önce de bu problemi yaşadığımda bu iki değerimde sıkıntı vardı. Bir doktora sorun isterseniz.
Hayatasuskun123 uzunnese aynen bende öyleyim yiyip oturuyoruz evde yürüyüş yapmıyoruz bir yere gittiğimizde de nefes alma zorluğu çekiyoruz 😏
Aysel4497 Sevdalinka_30 yatarken başka turlu uyuyamıyorum ben denedım faydasını gördüm ama dedıgim gbı zararı oldu mu bılemıyorum ha bıde yastıgınızı bıraz yukseltın
Sevdalinka_30 Aysel4497 evet yastığımı hafif kaldırıyorum ben ama yine de uykularım yok inan ki sağımdan sola dönerken bile çarpıntım oluyor nefes nefese kalıyorum
Aysel4497 Sevdalinka_30 bende de aynı durumlar oldugu ıcın tek çözümü lımon kolonyasında buldum😊😊ara ara pencereyı actıgım bıle oluyorsu artık sona yaklastım ınsallah sızlerde rahatlarsınız🙏🏿
Sevdalinka_30 Aysel4497 amin canım ben bu hamileliğin en çok nesini sevdim biliyor Musun ? Hiç üşümememi kapri tayt ve kısa askılı kollarla evde kış ayı bile olsa hep sıcak kalmayı sevdim normalde kansızlık var bende yaz kış üşürüm
uzunnese Sevdalinka_30 aynen aynen korkutma kendini beni ilk hamileliğin şahaneydi bu sferkiyle alakası yok mesela değişiyo
Aysel4497 Sevdalinka_30 evet işin o kısmı guzel ben de cok usuyen bırıyım kansızlıktan dolayı evde kat kat gıyınırdım smdı ole bı durum yok bu kombı neden yanıyor dıyorum sureklı😂😂
Sevdalinka_30 Aysel4497 ay ben de öyleyim kombileri kısıyorum çok para diyorum boşuna evdekiler delimisin sen biz üşüyoruz hava soğuk kar var diyor hele annem her gün kızıyor giyin giyin hasta olup üşütürmüş diye peşinden dolanıyor kadın ama anlatamıyorum 🤦🏻♀️
MasaaL uzunnese Ben 9. Aya girdim cok kötü oluyorum. Kilodan da kaynaklı galiba :( zor geciyor bende de