uzunnese Canım bende 16. Haftadan itibaren bir kaç hafta süren nefes darlığı yaşadım aşırı derece de yeme yiyince tıkanıyordm yastıga basımı koyup rahat yatamıyordum normal de astımım var göğüs hastalıklarına gittim nefes testi yaptı düşük çıktı buharla ventolin aldım bide alerji ilaçlarımdan yazdı ama ancak buharı yapınca rahatlıyodm bir kaç defa kullandö buharı öyle öyle rahatladm geçti canım sende git bian önce göğüs hastalıklarına ilerlememesi lazım erken zamanda geçmiş olur inşallah geçer 👍😊