Talentedmom myangelson starbuxks kurabiye yapardım bir ara ama buzluğa atmadım hiç tahinli kurabiye de yaparım içine kadayıf da koyarım bol süt yapar buzluğa atılırsa onu atabilirim
myangelson Talentedmom aslında Starbucks kurabiyesi buzluk kurabiyesi diye de geçiyor çoğu yerde yapıp hep buzluğa atıyorlar çok rahat oluyor. Kadayıflı hiç bilmiyorum ya ama tahinli atılıyorsa o da atılır herhalde
myangelson Talentedmom evet direk kesilmeden konuluyor pisirecegimiz zaman çıkartıp kesip pişiriyoruz
Ynss Talentedmom biraz fazla büyüyorlar ayrık ayrık koymak gerekiyor çok şaşırdım ama biz hep alırız çok begeniyoruz valla
kbrkkk Talentedmom yok kaynanam normal unla yapıyo hep buzlukta olur istersen bi kere dene beğenirsen atarsın
lizge_2 Talentedmom Ben yapıp atmıştım sonra çıkardığımda mikro dalgaya atıyorum gayet güzel oluyor lezzetli oluyor 😍