Talentedmom Starbucks kurabiyesi diye geçen bir kurabiye var yapıp buzluğa atıyorsun. Pisirecegin zaman çıkartıp kesip pisiriyorsun tadı da çok güzel ben bayılıyorum. Çocuktan fırsat bulabilsem yapacağım da fırsatım olmuyor. Bir de ben tahinli cevizli kurabiye de atmıştım buzluğa