Sağlıkla kucağına al inşallah. Hiç korkma bende 36+5 te sezeryan oldum. Doğumdan bir hafta önce falan ciğer geliştirici oldum bende. 2990 doğdu. Çok az oksijen verildi odamızda ara ara iki gün. Doğumdan sonra 2840 kadar düştü çok az sarılık vardı oda geçti çok şükür. Kilosu vs yerinde küvez falan girmez merak etme