Lillyyy 11+4 olduk bugün bulantılar baya azaldı iştah artıyor siz ne durumdasınız biraz muhabbet edelim 🥰
babygirl02 Lillyyy 11+2 olduk bizde ama hala mide bulantısı var ilaç içmek zorunda kalıyorum iştahta pek yok malesef Bian önce bulantımın geçmesini istiyorum öyle çok bulantım olmasa da yinede oluyor bu günümüze şükür yinede 🤲🏻🐣🌸
mor_menekse1 Lillyyy 11+5 olduk benimde bulantılarım hafifledi çok şükür daha iyi hissetmiyorum sabah bulantilar değil gece bulantısı zorluyor biraz onun dışında artık normale döndüm galiba ay Allah’ım çok şükür 🥲 pazartesi randevum var insAllah hersy yolundadir
bebetoli Lillyyy bende 1 defa tek oldu bulantı başkada olmadı şükür ama cinsiyet merak ediyorum pazartesi gitcm insllh ogreniriz
Onurbanuu Lillyyy arada belırtıler gelıyo gidiyo canı ısteyınce yokluyo arada 11+6 yarın kontrol var 😍cok heyecanlıyım
GamzeAGacs Merhaba 🌸 Benimde 11+2 son bir iki gündür daha iyi gibiyim bulantılarım benimde azaldı .Bir hafta önce günde 4 kere fln kustuğumu bilirim😔Göğüslerimde şişlik hala var ama artık acımıyor.Belirtilerin bu haftalarda azalması normal midir? Daha önce kaybım olduğu için hep stresliyim iyi midir diye.İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız🙏🌸
Lillyyy GamzeAGacs ayyyynııııı şeyleri düşünüyordum belirtiler baya azaldı eskiye göre daha dün muayene oldum herşey yolundaydı içini ferah tut eminim herşey yolundadır
Yaren- Bende son adet tarihine göre 11+1 bir doktorun tam uyu lu derken diğer talipli olduğun Dr 10+1 diyor 😂
Lillyyy Yaren- ben 7+3 ken aynı günde iki farklı doktora gitmiştim birisi tam 7+3 sün demişti diğeri 6+4 demişti çok kafam karışmıştı şuan tam 11+4 üm dün muayenede günüyle tam uyumlu çıktı ultrason markasına göre yanılma olabiliyor bence bizzat aynı gün muayene olarak tecrübe ettim bunu 🤣
Lillyyy GamzeAGacs inşallaaah ama içini ferah tut benim 1-2 hafta önceki halimle alakam yok şuan hiçbişey yiyemiyordum şimdi sürekli ne yesem diye düşünüyorum
Lillyyy babygirl02 beyaz leblebi bulantı için bana çok iyi gelmişti yatağımın yanında duruyordu kalkmadan yiyordum bende hala ilaç içiyorum ilacı bırakınca bulantı geliyor geri ama önceden ilaç içmeme rağmen bulantı vardı hala
babygirl02 Lillyyy genellikle hep tuzlu çubuk kreker yiyorum elimden geldikçe ilaç içmemeye çalışıyorum ama mide bulantısını hiç sevmem çocukluğumdan beri o yüzden ilaç içmek zorunda kalıyorum
Lillyyy babygirl02 doktorum bana bu ilacın bebeğe bir zararı olmadığını devam etmemde hiçbi sakınca olmadığını söyledi
Ftmnr10 12+1 bende de bulantılar ilaçla azaldı akıntım çok göğüs ağrısı hafifledi iştahın maşşalahı var bel ağrılarım başladı ufaktan onun dışında süperiz birde uyku halsizliğim devam ediyor benim ama bu halimize şükür 🙏🏻😊
Yaren- Lillyyy sağlıkla sıhhatle gelsin inşallah benimde 2 her gebelik birbirinden farklı oluyor ilk gebeliğim aşırı soru lu ve kötüydü inşallah bunda öyle olmaz dua ediyorum 🙏
GamzeAGacs Banada doktorum prilam yazmıştı çok kötü olduğum zamanlarda mecbur içiyordum .Baya iyi geliyordu tamamen geçirmesede en azından mideme bişeyler giriyordu.8 ,9 ve 10 uncu haftalarda kusmaktan başımı kaldıramıyodum.
GamzeAGacs Lillyyy Cinsiyet için bişey dedi mi doktorunuz😊Genelde bu haftalarda öğrenmek için erken diyolar ama