ireyll_ Su içmen, havuç suyuna başlaman çok iyi. Bebeğine inancın da en büyük ilaçlardan biri.Benzer durumda olup da son haftalara kadar dayanıp sağlıklı doğum yapan çok anne gördüm.Sıvı alımını aksatma, dinlen, moralini yüksek tut.Doktorların söylediklerine de dikkat et ama umudunu kaybetme.Senin için dua ediyorum. Rabbim bebeğini sana sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Mucizeler hep vardır. 🌸