Mecnun2005 Canım benim, öncelikle moralini bozma, bu tarz su düşüklüğü durumlarını biz çok görüyoruz ve çoğu zaman da toparlanıyor inşallah kuzum 11 mm yani 1.1 cm civarı ölçüm düşük evet, ama kritik sınırın hemen üstünde, yani “tehlikeli seviyede” değil. Doktorun seni haftalık takibe almış ve iğneyle destek veriyorsa bu çok iyi bir şey, kontrol altındasın demektir Ben yıllarca çalıştım, inanki senin haftanda bu seviyede olup da bol sıvıyla, yatak istirahatiyle toparlayıp gayet güzel doğuma giden çok anne gördüm. En önemlisi senin bol bol su içmen, kendini hiç yormaman ve mümkünse yatarken sola doğru yatman. Vücut böyleyken bebeğe daha iyi kan akışı sağlıyor sana verilen her desteği düzenli al, kontrol randevunu aksatma, ama lütfen her şey bitecekmiş gibi de düşünme. Su seviyesi anlık değişebiliyor, bazen stres bile etkiliyor. Şimdi senin yapacağın şey sakin kalmak, bol su içmek ve haftaya inşallah artış görmeyi beklemek