eylusko evet benimde 5+6 bugün :) tüp bebek ikiz gebelik. Benimde kasıklarımda ve belimde ara ara ağrılar oluyor. 2-3 günde birde malesef açık kahverengi lekelenmelerim oluyor. Progestan fitil ve progestan dex kullanıyorum ve bir sürü daha hormon ilaçları ve clexane 4000. Zor bi süreç ama inşallah sonu güzel olacak 🤲🏻