Ben de öyleydim canım bir ebe olarak panik bile yapmistim, 5. haftamda özellikle sabahları ya da fazla ayakta kaldığımda kasıklarımda baskı gibi ağrılar oluyordu. Regl sancısına benzerdi, hatta ben ilk başta yine adet oluyorum sandım. Ama doktora sordum, normal dedi. Rahim yerleşiyor, büyümeye başlıyor ya, onun etkisiymiş. Kısa sürüp geçiyorsa, kanama falan yoksa çoğunlukla sorun olmuyor diyorlar. Ama tabii ki içini rahatlatmak için doktoruna da söyle, çünkü herkesin vücudu farklı çalışıyor sonuçta.