__Kubracik01__ Kizlar doğumuma 10 gün kaldı çok mutluyum heyecanlıyım ama ayni zamanda kaygılıyım.. hazır miyim beklemelimiydim erkenmiydi diye düşünmekten vicdan azabı çekiyorum isteyerek yaptık ama dogum yaklaştıkça korku sardı beni artık sana muhtaç herseyi 0 dan öğrenecek bir bebis senden başka kimsesi olmayan..🥺 var mi bu durumu yaşayan beni yargılamayın sadece korkuyorum içimi dökmek istedim
LadyX __Kubracik01__ hepimiz aynı yollardan geçiyoruz kendini yalnız hissetme 🫶🏻 yargılayacak bir durum da söz konusu değil. Ben seni çok iyi anlıyorum. Hepsi geçecek. Sağlıkla kavuşalım 🙏🏻
Buse1811 __Kubracik01__ yargılanacak birşey yok ki aşkım.. hepimiz aynı şeyi hissettik ve hissediyoruz ama emin ol yüzünü gördüğün an neden bu kadar beklemişim bile diyebilirsin 🥰
Yenibirannee __Kubracik01__ 3. bebeğimi bekliyorum inan hepsinde aynı kaygıyı yaşıyorum ama kucağıma aldığım an Allahım şükürler olsun bu nasıl bir lütuf dedim 🥹🥹 hele 2-3. aylarda gözünün içine bakıyor ya tadından yenmiyor merak etme annelik duygusu otomatik yükleniyor insana 🌸
Bulutlarda __Kubracik01__ Bence herkesin aklına bazı dönemlerde geliyordur bunlar İnşallah bebislerimizi kucağımıza aldığımzda hepsi geçer ❤️
meliyalcinerr Bende şuan aynıyım 9 haftalık hamileyim sanki istemiyorum pişman oldum gibi böyle düşündüğüm için vicdan azabı çekiyorum
Muallim3 Hepimiz en az bir kez düşünmüşüzdür böyle… Düşünmesek bile aklımıza gelmiştir.. Ama düşündüklerimizden değil yaptıklarımızdan mesulüz. Eminim siz çok iyi bir anne olacaksınız. 😊🪻
ReyHalVe21 Yenibirannee bende üçüncü bebişe hamileyim bende öyle kaygı doluyum ve korkuyorum benimde doğumuma çok az kaldı 14 gün falan bir yanım çok heyecanlı çok mutlu kavuşmak için gün sayıyor bir yanımda korku dolu 😱
Ezgicnts __Kubracik01__ evleneli 1 yıl olucak haftaya yıl dönümümüz evliliğimin başında bebek isteyen en çok ben oldum hatta ben bekarlığımdan beri evleneyim hemen çocuk yapcam kafasındaydım çünkü çok istiyordum gel git zaman evlendik tabi eşime diyorum sürekli çocuk yapalım die eşimde hep 1 2 sene bekleme taraftarıydı ama rabbim evliliğimizin 5. Ayında bir melek gönderdi bize şuan 32+5 iz çok şükür herşeyimiz sağlıklı ama hamile kaldıktan sonra acaba beklesemiydim çokmu aceleci davrandım acaba nasıl yapıcam diye diye kendimi yedim bitirdim ama eşime söyleyince bu kaygılarımı bana her zaman destek çıktı ve bidaha bu kaygıları yaşamadım şimdi ise doğum korkusu sardı eşim çok destekçi ama bu korku gitmiyor acaba yapabilcekmiyim başarıcakmıyım die kendimi yiyorum herşey olacağına varır korkma bol bol dua et namaz kıl yasin oku emin ol rahatlıcaksın kendini strese sokma bebekde strese girer sağlıkla alalım kucağımıza inşallahh🥹♥️♥️✨
__Kubracik01__ Ezgicnts evet bunları bende yaşıyorum 37.haftadayim gün yaklaştıkça jster istemez strese artıyor ama kucağıma alınca hepsi geçecek diye düşünüyorum 🫶🏻
G3434 __Kubracik01__ Sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Sizde bebekte sağlıklı olun bak gerisi takır takır gelecek. Birbirinize alısacaksiniz zamanla. Çokta güzel anne olacaksınız eminim. Yeri geliyor yorgun hissedeceksiniz yeri gelecek neden ağlıyor susmuyor diye sizde ağlayabilirsiniz ben ağlamıştım ama hepsi çok güzel seyler. Zaman hızlı geciyor inanın. Büyük kızım 3 yaşına geldi her anını özlüyorum valla 🥹
Sureyya1 __Kubracik01__ aynibende sizin gibiydim simdi kizim 2yasinda annelik delilik gercekten o,ellikle ince dusunen kisiler icin ama bibyandanda cok guzel. Hic bi zaman hazir olunmuyor emin olun cunku bu bizim kafamizda. 3 5 yil gecsede yine ayni duygularda olacaksiniz. Kendini, rahatlatmaya calisin saglikla kucaginiza alin insallah herkes yapiyor buyutuyor bi sekilde oluyor