Selim_Alparslan Selam anneler 👻 Oğlumu en son 28.haftada gördüm.🙃 Şuan aşırı ağırlaştım artık yuruyemiyorum penguen gibi oldum.🐧 32.haftada bebeklerinizin boy kilosu nasıldı 🌺🌻Bende yarın gideceğim cok merak ediyorum 🤭
sngl3875 Selim_Alparslan bende en son 32 haftalıkken gitmiştim 2 kiloydu şuan 34 e gircez haftaya kontrol var bakalm 🥰🥰
Gizem1504 Selim_Alparslan selam canımm ben 31+1im 1800 2000 arası ama ortalama 1800 dedi bana artık haftada 200 250 gr alacak dedi seninde o civarlardadır :)
Selim_Alparslan sngl3875 Maşallah kuzum 🫠 bizde şimdi ne kadar oldu bakalım merak ediyorum oglusumu yarini bekliyorum 🤭 pek iştahım yok haftada 2 kez kusuyorum nerdeyse inşallah kilo almıştır 🥹
brcnbrcn3 32.haftada 2417 gr boy da 46 cm’miş ama bizimki biraz iri bir bebek önden gidiyor ölçümleri 🙏🏼
Selim_Alparslan brcnbrcn3 Maşallah canım benim 🤭 neler yedin acaba hiç iştahım yok yaz günü yemekte yapılmıyor yenmiyor da haftada 1 kez yemek yiyorum nerdeyse diğer günler hep ara öğün ayarında oluyor 🥹
sngl3875 Selim_Alparslan bu aylarda kilo alımı hızlı oluyor yediklerine dikkat et ona yarayacak şeyler tüketmeye calis . Bende de koku ve bulantı arada yokluyor ağzımda ki tat hala gecmedi🤦🏻♀️😅
brcnbrcn3 Selim_Alparslan canım vitaminlerimi düzenli kullandım onun haricinde ekstradan çok bir şey yapmadım. Normal ev yemekleri vs sağlıklı beslenmeye çalıştım o kadar. Biz eşimle ikimiz de uzunuz genetik faktörü bence 🌸
Esseraa22 @Selim_Alparslan 32 hafta da geçen hafta gittim 2 kiloydu kilosu ama boyunu söylemedi bir hafta önden gidiyor dedi boyuna bende pengueen gibi yürüyorum artık😁hazırlıklarımı yapıyorum bitsinde rahatça oturacağım artık iyice agirlastim
Selim_Alparslan Esseraa22 Ben bitirdim askitom cok sukur dün kapattım hastane cantamin ağzını 🤭 ayy gerçekten çok zorluyor daha da var ne zaman gelecek belli değil bu oglus ilk oglum 38+0 da gelmişti ansızın🤭
Selim_Alparslan Gizem1504 Maşallah kuzucum 🤭 cok beslenemiyorum sıcaklardan inşallah iyidir kilosu biraz endişeliyim 🥰
Selim_Alparslan Gizem1504 bende smoothie yapıyorum surekli kuzu süt kefir içiyorum anca o kadar sicakta asla yemek yiyemiyorum yemek yapsam da yağsız yapıyorum meze tarzı yağ görmeye asla gelemiyorum 🤢
Esseraa22 @Selim_Alparslan ayy ne güzel canım darısı bana herseyim bitti çamaşırları falan hazır bende çanta hazirlicam cok zorluyor beni ya yavas yavaş yapiyorum artık benim dogumlar 40 lari geçiyor bakalım buda 39 da falan gelirse ne güzel olur bakarsın yine 38 gibi gelir yine seninki😊
Selim_Alparslan Esseraa22 inşallah 38 de gelir kuzum ya 39 40 ı geçmese 😄 ben cok hareketliyim ama bunda da hiç durmuyorum full time ayaktayım yuruyus vs 😀
Selim_Alparslan Gizem1504 evet kuzum inşallah her şey yolundadır bol bol dua edelim sen kaç haftalik oldun şuan 😇
Esseraa22 @Selim_Alparslan inşallah canım ne güzel bende öyle hareket halinde olmaya çalışıyorum inşallah 40 geçmeden dogururuz bende su islerimi falan bitirip günlük düzenli olarak yuruyuslerimi yapacagim
Selim_Alparslan Esseraa22 yap mutlaka kuzum ilk gebelikte aşırı kolaylik oldu bana surekli gunluk 1 saat rutin yuruyus yapıyordum sahilde ☺️ Hareket her zaman iyidir kendimizi cok yormadan tabi 🥰