Haticcee Duyguemreekin manyak bu insanlar yemin ederim yaa!! İkiz doğuran gitsin intihat etsin o zmn.. biz doğuruyoz tasaları onları geriyo!! Ne sıkıyosun canını kuzum sallama hiç..
Duyguemreekin Haticcee insanlar o kadar can sıkıcı ki zaten benim bunaldığım bana yetiyor bir de böyle dengesiz insanlar konuştukça ister istemez daha çok etkileniyorum canım normalde takmam çok ama hamilelik psikolojisi herhalde 😕 bir de bu hamileliğimi kabullenmem zor oldu zaten insanlar da iyice üzerime geliyor 🙄
CnsyeniHamile Gyed Canım 3. Hamileliğin tabikide kilon çok belli olcak sonra verirsin inşallah üstüne altına 10 sene olsa çocukların kime ne sen uzun zamandan sonra hele de kız bebeğiyle tekrar anneliği tadacaksın hatta belki oğlanlarla yaşamadığın tatmadıgın seyleri tadacan sen keyfine bak herkese de haklısın teyze haklısın canım de bırak kimseye hesap vermek zorunda değilsin senle eşin o bebeğe bakabilecekseniz Rabbimde size emanet ettiyse dinleme bebeğinde üzme
Gyed CnsyeniHamile canım ya gerçekten duygularıma tercüman olmussun ben kızımın heyacanını yaşamak isterken insanların boş geveze sözleri üzüyor beni 😘😘
CnsyeniHamile Gyed benim ilk hamileliğin henüzde çok yeni 3. Ayda göbeğin çıkmış diyorlar çıkacak tabi burdayım artık diyor büyüdü abi abla oldu falan diyorum bakıyorlar gel uzaktan bakma elle falan diyorum ti ye alma walla 😂
Deletedmom231 Gyed aman boşver be onlara neymiş sanki onlar içinmi yapmışsın çocuğunu istersem 1 tane istersem 10 tane yaparım kime ne 😂 hiç sıkma canını böyle boş laflarla sanane de geç canım benim
meeese Gyed bana da sürekli çok kilo almışsın falan diyorlar benim ilk gebeliğim 31 haftalık gebeyim. Çok sinirimi bozuyorlar 🙄 10 kilo aldım sadece karnım çok şiş ama napabilirim yani.doğuracak gibiymişim öyle diyorlar 🧐
Haticcee Duyguemreekin boşver cnm sıkmamaya çalış canını.. hiçbişey sebepsiz değil.. en zor kabullendiğin en hayırlı evladın olur belki bilemezsin.. Allahım sağlıcakla, hayırla kucağına almayı nasip etsin.. en büyük sıkıntımız elalemin çenesi olsun.. gelirr gecerr..
Polo Gyed boz :) Benim dilim pek sivridir. Biri canımı sıkcak bişe dese bin pişman ederim 😀 Sende öyle ol. Böylelikle bir dahakine boş boğazlık duymuorsun ve insanlar sana karşı düşünüp akıl süzgecinden geçirip konusuo
Polo Gyed 😊 Yanında oldugumu düşün. Sana bir laf söyleyene on laf söyle yapabilirsin 😀 Şu kafada ol “ küsen küssün kusura bakan baksın bence mahsuru yok “ bu zihniyette olursan tam olarak benim aldığım kıvamı alırsın 😀 Söyleyi söyleyiver