Gyed üzülme canım,benimkilerde ikiz olucak,ailem dışında duyan gören hemencecik aaa ne kadar zor gece ağlıcaklar,gaz sancısı olcak,uykusuz kalıcaksınız,ikisi birden acıkacaklar,artık oraya buraya filan 1,5sene çıkamazsın sen vs vs..Allahım ben bu kadar düşünmüyorum yeminlen onların düşündüğü hep bu,nerdeyse 14-15kilo aldım 33.haftam biticek doktorum bile kiloda iyi gidiyorsun diyor hala eski pantolonlarımı giyebiliyorum bana oofff ammada şişmişsin diyorlar,yaaa bi gidin allahaşkına yaaa kolay değil 2 tane bebek büyüyor diyorum içimde ama anlama yokkk delirtiyorlar yeminlen..Sabır..Sabır..