edos23 Mrsakar yaparsan test buralarda ol lütfen ☺️ bende erken mi yapıyorum diye bıraktım artık çarşamba randevu bulabildim aldım ama acaba beta hcg için erken mi 14 üne yaptırdım 0.14 sonra 19 una yaptırdım 2.14 çıktı . Negatif ikiside
mm_m954 edos23 bilimyiorum Canm 29 de olmasi lazım sanirm ama bu ayi 10 13 temmuz arası aşırı akıntım oldu yumurtlama o ara oldu sanırım Regl düzenli değil benim ama bu iki test yanlış göstermez umarım
edos23 mm_m954 inşallah vardır hayırlısıyla canım 🥰 içini ferah tut sanırım beta hcg daha erken sonuç veriyor sende bugün bir baktır istersen
Hempol edos23 @mm_m954 Awox yaptım sabah bende yine garip çizgi çıkardı kuruma çıkartıyor ya artık awoxta
edos23 Bhar34 bence erken daha. En erken bir kaç gün kala yapmalıyız boş yere negatif görüp can sıkıyoruz .
Sindirella-94 edos23 hayatım ben yaptım hatta post da açtım dün days doctor markasıyla yaptım pozitif çıktı gece de yaptım belli belirsiz bisey çıktı bu sabah ilk idrarla yaptım hicbisey yok kafam karisik