Ksnmera Seelinimo herzaman su gelmiyor benim doğum suyum geldi ve hastaneye gittiğimde duyum gelmediği halde açılmam 8 cm di
Seelinimo Ksnmera evet öylesi tabi daha iyi evde çekebiliyorsun sancını. Ama suda çok fazla bekleyemiyorsun anlatılandan anladığım kadarıyla
Seelinimo mavi407 tabi mutlaka öyledir. Sadece ilk hangisi gelirse ne yapmalıyım diye sormak istedim.
Ksnmera Seelinimo belki o tecrübem olmadığı için bilmiyorum açıkçası benim doğumda geldi suyum ama yine de zor Allah hepimizin yardımcısı olsun ne diyim
plajterligi Seelinimo en son muayene aralığınız 2 hafta olduysa sizin yerinizde olsam 34 ü beklemeden tekrar muayeneye giderdim bu şikayetlerinizle nst de sancınızın çıkma ihtimali çok yüksek eğer öyle bi durumunuz varsa serumla durdururlar
Seelinimo plajterligi evde 2 hafta boyunca yatacaksın dedi. Diğer hafta nstye gireceğim duruma göre ciğer geliştirici iğne vuracak
liyamm55 Seelinimo Su gelince zaten sancı kendiliğinden başlıyor sahsen ben evde olsam su gelse gitmem 3-4 saat evde sancı çekerim hastanede mahvoluyorsn Su gelemzse direk sancı başlarsa ben evde oyalanırım aynı 3-4 saat sorma giderm hastaneye