busenaz68 penbe_karisi Bende şimdi yaotim hurafelere göre ve ulrtasonda alttan bakış açısına göre kız dedi. Tek birinde erkek ciktj ama hepsini toplayınca %90 kız dedi kız bekliyorum😅
busenaz68 penbe_karisi karından bakildiysa erkek bence benim oğlumda böyleydi soldaydi kızda da tam tersiydi 😅
penbe_karisi busenaz68 evet karından bakıldı 😁🤗bakalım yaaa su günleri bı sağlıkla atlatsaydikk ful uzanıyorum kızımla ilgilenemiyorum🥹 kayınvalidem bakiyo suan
penbe_karisi lux38 ciddimisin bu aralar çok duyuyorum sakın yorma kendini bak doktorum yarım kilo dahi bişey kaldrima sürekli uzan dediiii çok dikkat ett lütfen ve acile git progestan yazsinn
Ayseguls_baby Bebis25 12 haftalıkken baktırdık biz. Ultrason fotoğrafını yükledik nub teorisine göre cinsiyete bakar mısın dedik, %80 kız dedi doğru çıktı
reyhan03K penbe_karisi benim kese olan ramzi teorisi olan nub teorisi olan hepsinede erkek bebek diyor ama kızım olacak
Aleynadiyorki Bende sizden görüp sordum😂kız çıktı bakalım doğru mu daha öğrenmeme çok var 🥹 sağlıklı olsunlar da hiç farketmez 🫶
Mamiko_2020 Kızım 5 yaşında o zaman ki tarihlerw göre bütün hurafeleri hesaplattırdım doğru bildi kız yani Rus maya Çin 😅Şimdi 2.gebeliğim Ramzi Rus Çin maya hep erkek çıkıyor.9 haftalığım 2 hafta sonra iyi kötü belli olur bakalım 🤭🤷🏻♀️☺️
penbe_karisi Mamiko_2020 evettt umarım gönlündeki olurrrr mutlaka haber verrrr bana 😍😍😍 sağlıkla gelsin kuzuuu
reyhan03K penbe_karisi evet canım buraya attım erkek bebek denildi ama doktor kız diyor doğumda artık sürpriz olmazsa😁😁