Sydnr58 penbe_karisi her yerde erkek çıkıyor ama doktorum 14+4 kız dedi. Hissiyatım da erkekti ama hayırlısı
Zge12 penbe_karisi ben ultrason resmini atmıştım ona kız dedim kuzum sonra acaba ilk çocuğumu doğru bilecek mi acaba diye ilk kızımın ultrason resminide attım onuda bildi 😀
busenaz68 penbe_karisi karından bakildiysa erkek bence benim oğlumda böyleydi soldaydi kızda da tam tersiydi 😅
lux38 penbe_karisi ay yerleri birebir aynı solda olmuş oluyr dmi😍😍benm bulantım var 7/24 Dr ilk haftalarda önermiyrm prilam sadece yağlı yeme dedi ya
penbe_karisi lux38 😁🥲bakalimmm rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsinnn çok şükür bende bulantı çok fazla yok ara ara oda kokuya karşı
penbe_karisi lux38 ohooo ben ne ilaçlar kullanıyorum progestan günde 2 defa coraspin enox kan sulandırıcı 😁😂 folik asit aç karna
lux38 penbe_karisi bnce seninki erkek olabilir ilk kızıma göre tek fark kızım da sürekli kusuyordum bunda kusmuyorum ama sürekli bulantı şeklinde oluyor
penbe_karisi lux38 bende öyle hissediyorum çünkü güzel geçiyor ve 2 hamileliğimde göre çok değişik dün ilk defa yerleşme kanaması yaşadım mesela 🥲bugün doktora gittim çok şükür bebek iyi dedi kalp atışını dinletti bu gebelik çok farklı 😂😂😂bizi çok korkutuyorr
lux38 penbe_karisi bugünde benden kahverengi akıntı geldi akşama kadar hala da geliyor önce önemsemedim ama yinede kafama takıldı
penbe_karisi lux38 ciddimisin bu aralar çok duyuyorum sakın yorma kendini bak doktorum yarım kilo dahi bişey kaldrima sürekli uzan dediiii çok dikkat ett lütfen ve acile git progestan yazsinn