Birhilal Elome bekleme bence yarın sabah kan ver kadın doğuma gidebiliyosan git ona göre kontrollerini yapar
Elome Birhilal Aşkım korkuyorum ya önceden kimyasal gebelikte yaşadım ya gidersem 0 çıkarsa şimdi tekrar yaptım bak atıyorum
Birhilal Sindirella-94 evet sabah verdim öğleden sonra gittim sonuca 35 çıktı betam bi kaç hafta takip edelim çok yeni dedi pazartesi tekrar kan vericem
Sindirella-94 Sindirella-94 hayir bebegim ama test yaptım korktum vermeye negatif sanırım ben adet olucam 🥲🥺
Sindirella-94 Elome ama bebegim var sen az daha bekle bence hergun 1 tane yap bata kadar koyulasmayi takip et sonra git ver
Birhilal Sindirella-94 benimde regl ağrıları gibi vardı. Bir de şey sorucam ya kimyasal gebelikte beta 0 mı çıkıyo.
cigdem_mehmet Birhilal 70 lere kadar çıktı adetim gecikti üstüne gördüm ve bulantım vardı sabah kanamam geldi doktor kimyasal gebelik dedi ve 2 günde bir kan değerimi kontrol ettirdim düşene kadar