Sindirella-94 ya ne bileyim doktorun yanına girdim sonuç için direkt sen şimdi hamile misin değil misin dedi şüphe düştü içime buradaki herkeste gebesin demiş tecrübelerinize güveniyorum. Bir de reglime 1 gün kaldı karnım regl olacakmışım gibi şiş sonradan adet olmam dimi çok üzülürüm ya. Bir de perşembe günü tekrar kan istedi betaya bakıcam yine dedi