anneoluyorumm13 sinemmss ay inşallah yoktur bu arada beni baya zorlamıştı ama kurtuldum çok şükür zor bir rahatsızlık tiroid 😊 bu arada kilonuzla mutluysanız da kimseyi dinlemeyin ❤️
sinemmss anneoluyorumm13 Yani mutluyum kilomdan sadece 50 olsam yeterli benim için ama endokrine gideceğim 🙃
fatmasafii sinemmss ammaaan bu insanların ağzı torba değil ki büzemiyosun bende 40 kiloyum hiç dert etme sağlığın yerindeyse gerisi boş