sinemmss Şuan 47 kiloyum 50 olduğumu sanmıştım ama tartıldım 47 yım çok mu zayıfım çevremdekiler boyun uzun sadece zayıfsın diyorlar sıkıldım resmen ben kilomu seviyorum ama 50 kg olursam iyi olur ideal kilom 50 zaten😍🥲
Merve8155 sinemmss ayni dertten.muzdariptim hamile.kaldiktan sonra 44 bucuga dustum 6.aya.geldim yeni 50.51 gordum boyum 1.65 herkes hala zayifsin diyordu.ye cocuk canlansin falan.suan daha iyim cok.sukur ama 50.nin altina.dusmeyi.bende istemiyorum
Sayke sinemmss ya bide bunu söyleyenler genelde hep 100 kilodur. Terbiyenden “sende çok kilolusun zayıfla” diyemezsin. Yıllarca çektim. Hayatımda ilk defa hamilelikle 53e çıktım şuan. Eskiden 47ydim. Çok da memnundum. Sağlığın yerindeyse boşver
adatuna sinemmss boy kaç Ben 170-53 kiloydum gebelik öncesi aşırı zayıf değildim mesela S beden giyerdim
Elaozkan Sağlığınız yerinde olsun zayıf olmak en güzeli😊 evlenmeden önce 45 kiloydum şuan 36. Haftadayız 80 kiloyum 1 yılda bu kadar kilo almış bulundum böylesi daha kötü😢
sinemmss Merve8155 Benimde boyum 1.76 herkes acayip zayıfsın diyolar yeteri kadar yemek yemeye çalışıyorum inşallah 50 kilo olurum ideal kilom 50 zatenn
Merve8155 sinemmss insallah olursun bende insallah biraz daha alirim da gitmez kilom boyle hosuma gitti 40 lara dusmek istemiyorum
sinemmss adatuna Boyum 1.76 bende M beden veya S giyiyorum değişiyor elbiselerin bazılarının kalıpları dar veya küçük ya ondan:))
anneoluyorumm13 sinemmss boyunuz kaç mesela 150-160 bandındaysanız 50 normal ama 170ve üstü için 50 zayıf
sinemmss anneoluyorumm13 1.70 yada 1.72 falan olmak istiyordum ama maşallah boyum baya uzun okul zamanlarımda sınıfta en uzun bendim 🥲
anneoluyorumm13 sinemmss yemek yediğiniz halde kilo alamıyorsanız bir endokrine gitmenizi öneririm benim boyum 172 bir ara 48 kiloya kadar düştüm endokrin doktoruna gittim meğerse tiroid hastasıymışım O yüzden kilo alamıyormuşum ilaç tedavisinden sonra 60 oldum 😊
sinemmss anneoluyorumm13 Tahlil yapmıştım 1 ay önce tiroid hiç birşey çıkmamıştı ama inanın çok fazla yemek yiyorum sonra direkt lavaboya gidiyorum bağırsaklarımdamı sorun var diye düşünüyorum bazen çocukluk zamanlarımdada böyleydi ama gideceğim endokrine randevu alıp:))
anneoluyorumm13 sinemmss ay inşallah yoktur bu arada beni baya zorlamıştı ama kurtuldum çok şükür zor bir rahatsızlık tiroid 😊 bu arada kilonuzla mutluysanız da kimseyi dinlemeyin ❤️