cavbella 1ErkekkkAnnesi böyle erken tarihler beni çok korkutuyor🥺 bugün 32 olduk en azından 35haftalık falan olsa içim rahatlayacak da nasip bakalım
cavbella 1sen1ben1debebek hiç yukarı çıkmadı hep aşağıdaydı kızçem. Ha bu hafta ha sonra derken 20li haftaları bitirdik 32 olduk hala aşağıda hissediyorum. O yüzden yürüyüş veya egzersiz yapmaya da çekiniyorum açıkçası
Aliaras2022 1sen1ben1debebek ilk çocuğumda 32 de aldılar kontrol amaçlı gittiğim hastanede 32 re başlıyor şimdide 32 de çağırdı, 2 hafta sonra gidip gireceğiz
sraleyna Zeynep0742 nasıl süreciniz bu süreçte kasılmalar için bir şey kullandınız mı acaba 30+5 aynı durumdayım karnım taş gibi kasılıp kalıyor nstde sancı da çıktı doktorum 1 gün nidilat ile kontrol etti ama yine devam ediyor ara sıra kasılmalar
oglussannesiiii 1sen1ben1debebek bende 31+5 te girdim nstye ama bebeğim 33 haftalık gözüküyordu ulturasonda canım bebek baş gelişti bide şuan 34+3üm 35 haftalık olucam cuma kontrole gidicem işte
Ehjfjsjs 1sen1ben1debebek 29 da.gittim diğer kontrol 33 olck sanırım benden de isticek sonra zaten baya ileri haftalar geliyor seninde kontrole denk geldiyse ondan istemiştir canim
1sen1ben1debebek Ehjfjsjs amin canım çok teşekkür ederim🥰Ahahahah bende şaşırdım 1 ay oluyor neredeyse diye😂😂😂Bebiş korkuttu erken gelmek istemişti ama çok şükür 37 leri gördük