1sen1ben1debebek 1 hafta sonra nst için çağırdı doktor.Kızlar erken değil mi sizce neden istedi?Yoksa normal mi
1ErkekkkAnnesi 1sen1ben1debebek eğer bebeğiniz aşağıdaysa baskı yapıyorsa ondan istemiş olabilir ilk gebeliğimde oğlum baskı yapıyordu ondan 30. Haftamda yaptırmıştım ntsyi
Zeynep0742 1sen1ben1debebek ben 30.haftamda girdim. Bebgim toplanıyordu karnım sertleşiyordu o yüzden istemişti doktor. Sancım çıktı serum taktılar geçti,sonra bebeğin kalp atışları hızlandi tekrar serum ve oksijen verdiler. 32 de yine aynı şeyi yaşadım. Benim gittiğim hastanede 32.haftada başlaniyor nst ye
Aliaras2022 1sen1ben1debebek ilk çocuğumda 32 de aldılar kontrol amaçlı gittiğim hastanede 32 re başlıyor şimdide 32 de çağırdı, 2 hafta sonra gidip gireceğiz
oglussannesiiii 1sen1ben1debebek bende 31+5 te girdim nstye ama bebeğim 33 haftalık gözüküyordu ulturasonda canım bebek baş gelişti bide şuan 34+3üm 35 haftalık olucam cuma kontrole gidicem işte
cauuv1 31 erken diye biliyorum normali 34 35 tir. Ben çok sancım varken bebek kücük ama 31. Haftada bi nst bakalım demisti istemeyerek gir demisti . Kalp atıslarına bile bakmıyolar kücük diye sancınız varsa onu kontrol etmek icin istemistir belki
1sen1ben1debebek 1ErkekkkAnnesi sonra ne oldu peki birde kaç dakika sürüyor daha önce girmedim hiç ilk gebelik
cavbella 1ErkekkkAnnesi benim de bebeğim aşağıda bazen çıkacakmış gibi baskı yapıyor korkuyorum.sizin kaçıncı haftada doğum oldu erken olacak diye korkularım var
1ErkekkkAnnesi 1sen1ben1debebek 31. Haftamda doğum yaptım nts de sancı falan yoktu Herşey gayet iyi gidiyordu benim 20li haftamda erken doğum riskim çıktı sonra iyiydi bir sıkıntı yoktu bir gece ansızın suyum geldi 🤷♀️
1sen1ben1debebek cavbella benim bebiş de erkek sürekli aşağıda ve aşağı tarafımda inanılmaz baskı var yürütmeyecek kadar hemde
cavbella 1sen1ben1debebek hiç yukarı çıkmadı hep aşağıdaydı kızçem. Ha bu hafta ha sonra derken 20li haftaları bitirdik 32 olduk hala aşağıda hissediyorum. O yüzden yürüyüş veya egzersiz yapmaya da çekiniyorum açıkçası
1sen1ben1debebek 1ErkekkkAnnesi bebiş sağlıklı mı doğdu peki süreç nasıldı hastanede kaç hafta kaldınız
cavbella 1ErkekkkAnnesi böyle erken tarihler beni çok korkutuyor🥺 bugün 32 olduk en azından 35haftalık falan olsa içim rahatlayacak da nasip bakalım
1ErkekkkAnnesi 1sen1ben1debebek 38 gün küvez sürecimiz oldu ciğerleri gelişmemişti birde 2 kilonun üstüne çıkmayı beklediler şuan 5 yaşında çok şükür 🌸 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
Zeynep0742 1sen1ben1debebek daha dogurmadim😄 bu hafta 34 olacagim tekrar gideceğim bakalım inşallah olmaz. Doktor 40 haftayi göremeyeceksin dedi 😄
sraleyna Zeynep0742 nasıl süreciniz bu süreçte kasılmalar için bir şey kullandınız mı acaba 30+5 aynı durumdayım karnım taş gibi kasılıp kalıyor nstde sancı da çıktı doktorum 1 gün nidilat ile kontrol etti ama yine devam ediyor ara sıra kasılmalar
Zeynep0742 1sen1ben1debebek ben doğumhane katında girdim. Eşimi almadılar. Normalde 15-20 dk sürüyor. Ama benim sancım oldugu için geçmesini bekledikler öğleden akşam 7 buçuğa kadar. Ama bı sıkıntı yoksa 15-20 dk sürüyor
1sen1ben1debebek Ruzgarr_06 benim Bebi baş geliş ve çok baskı oluyor birde gebelik şekeri var erken doğum riskini artıyormuş o yüzden mi istedi anlamadım ama normali 32 den sonra diyorlar