biranneadayi1 Ben gebeliğin 3. Ayından beri lierac ve aloe vera nemlendirici krem kullanıyorum, şu ana kadar çatlama olmadı. Kremleri düzenli kullandım diye mi olmadı yoksa genetik mi fikrim yok ama öneriyorum kesinlikle
Ceku256 Baharkle aynı haftada olduğumuz için sormak istedim size kaçıncı haftada nst ye girmeye başlayacağınızı söylediler mi
Ceku256 Baharkle şikayetim yok her şey yolunda gidiyor 30. Haftadan sonra 2 haftada bir kontrol ve nst dedi doktor. Neyse vardır bir bildiği teşekkür ederim yanıt verdiğiniz için
Eres26 adatuna Hindistan cevizi yağı + incia + mamaaura Kremle ilgisi olduğunu cok düşünmüyorum artık hicbirsey sürmeden hiç catlamayanlar var