Baharkle Şimdi farkettim göbeğim altında sağda solda kırmızı lekeler var çoğalmaz umarım,neler sürüyorsunuz sizlerdede varmı ? Bio oil ve krem sürüyordum ama arada düzenli değildi
Zeynep0742 Baharkle ben zeytinyağı sürdüm sadece bazende kantaron. 33 deyim şuan çatlağım yok. Ama bazılarında genetik oluyormus ne kullanirsan kullan çatlıyormuş
ikra17 Baharkle kırmızı lekeli çatlaklar kayboluyor benim de ilk gebeliğim ama kilolu olduğum için oradan biliyordum bende 25+5’im çatlarken çok kaşınıyor ve hiç bir şey sürmüyorum zaten daha önceden de çatlağım olduğu için önemli değil ama renksiz beyaz çatlaklar onlar iz şeklinde kalıyor bilginiz olsun
Eres26 Baharkle 30 iyiymiş ben 19 da catirttttt diye catladim Hem de krem vs kullanıyordum Napcam bilmiyorum 🤷🏻♀️
Baharkle ikra17 aaa gerçekmi,ben bu kırmızılar sonra beyaz oluyor geçmiyor diye biliyordum. Geçici yani kırmızı olanlar
hayalperest2310 Baharkle benim ilk hamileliğimde 37 de çatlamıştı üç haftada harita oldu bence ne yaparsak yapalım olacağı varsa oluyor
Ceku256 Baharkle aynı haftada olduğumuz için sormak istedim size kaçıncı haftada nst ye girmeye başlayacağınızı söylediler mi