Isimsiz6 yani yemeyin diyorlar da tabii tutup da biz bir kilo yemiyoruz yiyeceğin 200 gramlık bir çiğ köfte o kadar bile yoktur belki ki sürekli yemediğin sürece Bence bir sanmıyorum bir şey olsun Çünkü ben ilk gebeliğimde Ara ara yedim şu anda da gebeyim hala Ara ara yiyorum çok şükür bir şey olmadı