erikarpuz Isimsiz6 evde yapamaz mısın 😢 ben ilk 3 ay evde yapıp yedim ama sonradan dışardan yemeye devam etmiştim
Denizj Isimsiz6 etsiz çiğköfte yiyebilirsin ya. Sorun çiğ et olması doktorlar o yüzden önermiyor. Ama yeşillik yeme dışarıdan asıl sıkıntı o
Selim_Alparslan Isimsiz6 Iki gebeligimde de yedim. Yani bence temiz yapan yer varsa yiyin 1 dürümcük nolcak🙄 (Etsiz tüketin)
Isimsiz6 erikarpuz suan 4uncu ayimdayim azıcık yesem bile yeter bu annelik nasıl birsey herşeyden önce onu dusunyosun 😇
Berberoglu 2 defa canım çekmişti yedim canım ben dışardan 🙄 tabi seni böyle yönlendirmek nekdar doğru bilemedm. Ama hergün yesem fazla fazla yesem belki skmtı ama iki kere yedim çok kısıtlarsan kensini daha çok canın çeker bence
Isimsiz6 Berberoglu bende öyle düşünüyorum 4 üncü ayimdayim hiç yemedim azıcık yesem bile yeter nefis meselesi
Isimsiz6 Denizj zaten hazirlarda et yok ki o fiyata etli vermezler asıl mesle nefis ya onu koreltsem bana yeter 😑
[silindi] Isimsiz6 Yönlendirmek gibi olmasın ama yaklaşık 10.haftamda yemiştim bir sorun yaşamadım ama dikkatli bildiğiniz temiz bir yer varsa dozunu kaçırmadan yenilebilir tabi en iyisi evde yapmak ama ben o tadı alamamıştım. Bi kere yedim şuanlık beni idare ediyor 🙈
aybarsmom16 Isimsiz6 yasak olan etli çiğ köfte ben hamileliğim boyunca çiğ köfte yedim yasak değil ki
Esrackc Isimsiz6 etsiz yiyin ya bu kadar da pimpirikli olmaya gerek yok normal çiğköfte bildiğiniz bulgur ne zararı olacak
Isimsiz6 Esrackc ah işte şu aile çevre yok mu insanı cildirtir yiyecegim bi iki lokma haberleri yok hepsinden çok düşünüyorum Bebeğimi
[silindi] Isimsiz6 bende 4.aya girdim hala idare ediyor Allah’ın izniyle bir şey olmaz etsiz acısız bir tane dürümcük diyelim🥹
Zero93 Isimsiz6 Benimde çok canım istemişti 4. ayda dayanamdım herzaman aldığımız çiğköfteciden aldı eşin sadece 2 sıkım yedim en azından nefsim köreldi biraz. Olsa şimdi de bayıla bayıla yerimde zararlı diye yemiyorum malesef