H-a-t-i-c-e mama26 gerçekten bazen de akışına bırakmak gerek Allahım hayırlısını kolaylıkla versin sağlıkla kucağımıza alalım
H-a-t-i-c-e Nur124 benim 9 temmuzda kontrolda her şey yolunda dedi aslında kendimi bu kadar dinlemesem bir sorun olmaz gibi akışına bırakamıyorum sanırım
Hashasim2020 Benim aynısı oluyordu ilk gebeliğimde vajinal enfeksiyon çıkmıştı fitil vermişti doktor bir süre devam etti sonra kendi geçti
Yesimbb77 H-a-t-i-c-e benim en başından beri daha fazlası bile oluyordu doktorum hep biraz ıslaklığım normal olduğunu söylüyor
Yesimbb77 Nur124 her gün olmuyor bazen iki üç günde bir bazen haftada bir iki veya 3 kaşık gibi ıslandığı oluyor ama 1,2 damlayı hep görüyorum
Hashasim2020 Quennnn58 ben fitil kullanmayı beceremedim ya geri çıkıyordu Nemrut. O su gibi akıntı birkaç ay sürdü ama. Günde 10 kere çamaşır değişiyordum
Ebrunr H-a-t-i-c-e normal, yani havalar çok sıcak zaten ter bile olabilir. Eğer iç çamaşırınızda lor peyniri gibi bir akıntı görürseniz o zaman doktora gitmeniz gerekiyor.
hamilesavis19 Canım sordum bugün ben doktora. Hatta her gün ıslaklık oluyor şeffaf dedim. Gayet normal dedi