redflowers Benim 38+4 dün kontrolümde hiç sancı çıkmadı . Kız bebek benim de . Sıcaklık ne ki el ayak yanıyor benim, klima aldık mecbur . 1 hafta önden gidiyor demişti doktorum 39 da doğar haralde die bekliyoruz . Bide aşırı idrara çıkıyorum artık kaçıyor bile açık kalmış musluk gibi🙃 sizde nasıl bu durum