redflowers kubraa_35 bende perşembe cuma doğururum inşallah 39+1den sonra daha bekleyemiyorum çünkü cok sıcak var 😏😏😏
Pnarebe Benimde son 8 gün bakalım hayırlısıyla gelsin, 2 . Doğumum normal olacak inşallah, geçen hafta iki cm açıklık vardı adaçayı,ananas,squat,ilişki,ördek yürüyüşü hepsine devam bakalım ne zmaan gelecek 😀
redflowers Pnarebe bende yürüyüş merdiven inip çıkmaya başladım 3 gündür bakalım hurma falanda ye diyolar onu da denicem ☺️
panikprenses redflowers 39+6dayiz yarin doguma giriyorum cunku oglusum gelmiyor cok yukarida maalesef ve 2cm acikligim var once suni denicez olmazsa sezaryen
redflowers panikprenses cuma günü benimde randevum var doktorum 40a kadar yolu var dedi ama inşallah randevuya gerek kalmaz doğum başlar
liyamm55 redflowers Bizimde son 8 ama şuan sanki kalçama ağrı girip çıkıyor anlamadım walla 2-3 gün daha gelmesin yeter bana 😂
redflowers liyamm55 benim ilk olucak biraz korkuyorum bende normal doğum ile ilgili biseyler okumuyorum o yüzden sormuyorum da etrafıma hiç ama biraz korku var inşallah bi avazla kurtuluruz 🤲🏻
liyamm55 redflowers Benim 3’cü normal doğum olacak geçen sene doğum yaptım o 4 saat sürmüştü bu inşallah fazla sürmez ilk dogmum 11 saat sürdü