Meryemdd ben de 3 senelik uğraş sonrası 3. Transferde hamile kalarak kızımı dünyaya getirdim şuan 2 buçuk yaşında.Kardeş istedik,kafam da rahattı zaten,olmazsa hastanedeki embriyolardan hazır alırız diye düşünüyoduk,3-4 ay denedik hemen hamile kaldım ve inanılmaz şok geçirdim.Hatta yazın tatildeyken 8 gün geciktiğimi anlayınca bile bugün yarın regl olurum diye düşünüyodum 9-10 gün bekledim test yapmak için.O kadar ihtimal vermiyodum hamile kalabilceğimi.