Meryemdd tüp bebekten sonra normal hamile kaldım ve çevremde 2-3kişi daha aynı şekilde oldu. Doktorumda söylemişti kullanılan ilaçlardan dolayı olma ihtimali yüksek demişti öylede oldu, ama bizim sıkıntı bendeki kistlerdi. Erkek faktörlü bi durumda nasıl olur bilmiyorum ama sonrasında bi çocuk isteğiniz yoksa korunmanızı tavsiye ederim risk hep var çünkü